Pranešimai, Teisinės paslaugos
Teisininkai priklausomi nuo verslo tendencijų
Juridicon teisininkė Rūta 2009-04-02 dienraščio “Verslo žinios” publikacijoje “Teisininkai priklausomi nuo verslo tendencijų” aptarė teisinių paslaugų teikimo veiklos aktualijas. Žemiau pateikiame visą komentaro tekstą:
“Negalėčiau teigti, jog ekonominės situacijos pokyčiai mūsų nepalietė (žodį “krizė” nenorėčiau vartoti jau vien dėl jo neigiamo “atspalvio”, nes bet kuri situacija turi ir teigiamų bruožų, jei į aplinkybes tinkamai reaguojama). Vien padidėjusios mokesčių sąnaudos byloja apie tai, jog anksčiau vykdyta veikla turi būti permąstyta ir optimizuota, mažinamos sąnaudos. Kaip reaguoja ir elgiasi klientai? Jie taip pat skaičiuoja, “karpo” biudžetus ir siekia sumažinti savo sąnaudas. Būtų neprotinga ir netoliaregiška nesuprasti šių verslo tendencijų ir visiškai i jas nereaguoti.
Verslo situacija verčia koreguoti teikiamų teisinių paslaugų sritis ir pobūdį. Visu pirma, dar labiau nei anksčiau, ypatingą dėmesį kreipiame į kliento gaunamą pridėtinę vertę, t.y. į jo investicijų grąžą, siekdami, jog teikiamų teisinių paslaugų kaina būtų proporcinga kliento gaunamai naudai.
Pastebima ir iš užsienio ateinanti tendencija, kuomet klientai vis dažniau renkasi fiskuotus įkainius ir atsisako teisinių paslaugų, teikiamų pagal valandinį įkainį. Taigi, tampame lankstesni: siūlome kompleksinį apmokėjimo būdą, sėkmės mokesčio pasirinkimą, detaliai išsiaiškiname kokie pavedimo aspektai klientui yra svarbiausi, o kurie jam šiandien nėra aktualūs. Taigi, dar labiau bendraujame su klientu ir kartu su juo nustatome pavedimo apimtį. Tačiau pereiti prie visiškai fiksuoto įkainio neleidžia veiklos specifika, nes galų gale nukentėtų kokybė, o šito norėtume mažiausiai.
Konkurencijos su kitais teisinių paslaugų tiekėjais nejaučiu. Tiesiog siekiame gerai atlikti savo darbą, kad klientas įvertintų kokybę ir liktų patenkintas gauta nauda. Žinome kuo esame išskirtiniai. Teikiame įvairių sričių teisines paslaugas. Be to, dirbu nedideliame kolektyve, o tai leidžia palaikyti betarpišką ryšį su klientu. Norint susisiekti su manimi, jam nereikia išgirsti kelių sekretorių balsų, kad būčiau sujungtas su savo teisininku.”
Comments are closed